• Czas i koszt dostawy

CZAS DOSTAWY

Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby Państwa zamówienie dotarło jak najszybciej!

Czas dostawy uzależniony jest od rodzaju asortymentu oraz jego dostępności w magazynie producenta. Na karcie produktu zawsze widnieje standardowy czas dostawy. Gdy Kupujący zamawia kilka produktów, które mają być wysłane w jednej paczce termin dostawy może wynieść tyle ile wskazany dla produktu z najdłuższym terminem dostawy.

Czas realizacji zamówienia w przypadku płatności kartą jest to czas realizacji  od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji

Informacja dla klientów o przetwarzaniu danych osobowych - w regulaminie serwisu powinny znaleźć się informacje o przetwarzaniu danych osobowych, na podstawie jakiej ustawy są przetwarzane, w jakim celu etc. oraz informacja o polityce prywatności.

Po zakupie, zawsze otrzymują Państwo z naszego sklepu wiadomość, potwierdzającą stan realizacji zamówienia

 

KOSZT DOSTAWY

Koszt dostawy uzależniony jest od wielkości, ilości i wagi przesyłek.

Na karcie produktu zawsze widnieje przybliżony koszt dostawy. Producent zastrzega sobie prawo zmiany kosztów dostaw bez uprzedzenia.

 

RODZAJE DOSTAWY

Udostępniamy Państwu następujące sposoby dostawy:

- przesyłka pocztowa polecona priorytetowa Poczty Polskiej

- przesyłka kurierska

- przesyłka kurierska pobraniowa

- odbiór osobisty w salonie sprzedaży:

 

   

Salon Krakówul. Wrocławska 62, 30-011 Kraków

tel. 506 414 089tel. 12 419 55 22, biuro@bmpartner.pl

poniedziałek-piątek 10:00-17:00

Salon Michałowice, ul. Warszawka 17, 32-091 Michałowice

tel. 509 412 789tel. 12 387 00 68, info@bmpartner.pl

poniedziałek-piątek 10:00-17:00, sobota 10:00-14:00

Zachęcamy również dla zadowolenia naszych klientów do skorzystania z możliwości umówienia indywidualnego spotkania o dogodnej dla Państwa porze  poza godzinami naszej pracy.

 

WAŻNE

Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera, czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu oraz czy dotarła do Państwa kompletna. W przypadku rozważenia uszkodzeń lub braków w zamówionym towarze, należy sporządzić protokół reklamacyjny zawierający opis uszkodzenia (odpowiedni druk reklamacyjny zawsze posiada pracownik firmy kurierskiej) w dwóch egzemplarzach po jednym dla stron - kurier i klient. To warunek uznania reklamacji!!

Prosimy zwrócić uwagę na fakt, iż pracownicy firm kurierskich mają obowiązek dostarczyć każdą paczkę pod drzwi Zamawiającego o wadze max. do 30 kg.

Wszystkie cięższe paczki oraz wysyłki paletowe, dostarczane są burta-burta (wyłącznie wyładunek z samochodu). Kupujący zobowiązany jest do dostosowania się do godzin dostawy ustalonych przez kierowcę. Rozładunek sprzętu leży w gestii Kupującego.