• Czas i koszt dostawy

CZAS DOSTAWY

Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby Państwa zamówienie dotarło jak najszybciej!

Czas dostawy uzależniony jest od rodzaju asortymentu oraz jego dostępności w magazynie producenta. Na karcie produktu zawsze widnieje standardowy czas dostawy. Gdy Kupujący zamawia kilka produktów, które mają być wysłane w jednej paczce termin dostawy może wynieść tyle ile wskazany dla produktu z najdłuższym terminem dostawy.

Czas realizacji zamówienia w przypadku płatności kartą jest to czas realizacji  od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji

Informacja dla klientów o przetwarzaniu danych osobowych - w regulaminie serwisu powinny znaleźć się informacje o przetwarzaniu danych osobowych, na podstawie jakiej ustawy są przetwarzane, w jakim celu etc. oraz informacja o polityce prywatności.

Po zakupie, zawsze otrzymują Państwo z naszego sklepu wiadomość, potwierdzającą stan realizacji zamówienia

 

KOSZT DOSTAWY

Koszt dostawy uzależniony jest od wielkości, ilości i wagi przesyłek.

Na karcie produktu zawsze widnieje przybliżony koszt dostawy. Producent zastrzega sobie prawo zmiany kosztów dostaw bez uprzedzenia.

Cena dostawy dotyczy Polski, zagraniczne przesyłki będą realizowane po wycenie przewoźnika po podaniu adresu z kodem pocztowym

 

RODZAJE DOSTAWY

Udostępniamy Państwu następujące sposoby dostawy:

- przesyłka pocztowa polecona priorytetowa Poczty Polskiej

- przesyłka kurierska

- przesyłka kurierska pobraniowa

- odbiór osobisty w salonie sprzedaży:

 

   

Salon Krakówul. Wrocławska 62, 30-011 Kraków

tel. 506 414 089tel. 12 419 55 22, biuro@bmpartner.pl

poniedziałek-piątek 10:00-17:00

Salon Michałowice, ul. Warszawka 17, 32-091 Michałowice

tel. 509 412 789tel. 12 387 00 68, info@bmpartner.pl

poniedziałek-piątek 10:00-17:00, sobota 10:00-14:00

Zachęcamy również dla zadowolenia naszych klientów do skorzystania z możliwości umówienia indywidualnego spotkania o dogodnej dla Państwa porze  poza godzinami naszej pracy.

 

WAŻNE

Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera, czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu oraz czy dotarła do Państwa kompletna. W przypadku rozważenia uszkodzeń lub braków w zamówionym towarze, należy sporządzić protokół reklamacyjny zawierający opis uszkodzenia (odpowiedni druk reklamacyjny zawsze posiada pracownik firmy kurierskiej) w dwóch egzemplarzach po jednym dla stron - kurier i klient. To warunek uznania reklamacji!!

Prosimy zwrócić uwagę na fakt, iż pracownicy firm kurierskich mają obowiązek dostarczyć każdą paczkę pod drzwi Zamawiającego o wadze max. do 30 kg.

Wszystkie cięższe paczki oraz wysyłki paletowe, dostarczane są burta-burta (wyłącznie wyładunek z samochodu). Kupujący zobowiązany jest do dostosowania się do godzin dostawy ustalonych przez kierowcę. Rozładunek sprzętu leży w gestii Kupującego.