Certyfikaty

W dobrych czasach prosperity nikt nie myślał o szkoleniach i podnoszeniu kwalifikacji. Dopiero teraz liczą się firmy kompetentne i profesjonalne.
Nasza firma dzięki wieloletniemu doświadczeniu może poszczycić się wieloma certyfikatami.
Brak podnoszenia kwalifikacji przez niektóre firmy pokutuje do dzisiaj. Niejednokrotnie niepowetowane straty zdrowotne czy materialne poniesione przez Klientów są skutkiem pożarów kominków wybudowanych niewłaściwie, niezgodnie ze sztuką. Szkolenia są konieczne, nie mogą być ewenementem niepotrzebnym dla potwierdzenia fachowości w branży. Nie można zapomnieć , że wprowadzamy kominek, czyli ogień do domu , który właściwie zainstalowany ma służyć ciepłu , relaksowi, miłym spotkaniom towarzyskim, a wybudowany przez “fachowców od regipsów “ czy tez “złotej rączki” z patentem na wszystko, może być przyczyną tragedii.
Kiedy w Polsce pojawiły się kominki marek zachodnich, zadbaliśmy o odpowiednie szkolenia, aby profesjonalnie sprzedawać i montować ich produkty. Podobnie, gdy wiodący producenci polscy jak Lechma czy Byrski zaczęli produkować wkłady z płaszczem wodnym. Od kilku lat Unico w współpracy z Poujoulat francuską firmą systemów kominowych , wprowadzili na rynek polski swoje produkty i też zdobyliśmy kwalifikacje do sprzedaży i montażu ich produktów, co jest zdarzeniem godnym podkreślenia.
Wizyta w firmie Hein zapoczątkowała nasze zainteresowanie kaflami nieznanej dotąd w Polsce firmy z kaflami, będącymi obiektem pożądań wielu Klientów i konkurencji . Odwiedziliśmy ich z największą przyjemnością , poznaliśmy wiele nowatorskich rozwiązań.
Szkoliliśmy się u wielu producentów wkładów kominkowych , poznając zakłady i najnowsze tendencje projektowe także wtedy, gdy zaczynano dopiero mówić o kominkach „ciepłych”.
Rokrocznie mimo braku czasu jeździmy na szkolenia branżowe, poznajemy nowatorskie rozwiązania i nowe możliwości techniczne wiodących firm jak Storch. Pokonujemy setki kilometrów za granicę jak np. do firmy Romotop czy Hein, by pogłębiać swoją wiedzę. Przez to poznajemy nie tylko wyroby, ale przede wszystkim producenta, jego zasady pracy, egzekwowanie jakości produkcji, osiągnięcia na rynku. Branżowe szkolenia są konieczne aby “u żródeł” ocenić wartość proponowanego do sprzedaży produktu.